Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Transportation Infrastructure

Design, Management and Consulting

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Η εταιρεία INFRAMILE διαθέτει πολύχρονη εμπειρία στις υπηρεσίες εκπόνησης μελετών συγκοινωνιακών έργων, στις δραστηριότητες παροχής επιχειρηματικής συμβουλευτικής και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες μηχανικού.

Η συνολική λειτουργία της εταιρείας INFRAMILE διέπεται από τις αρχές που αποτυπώνονται στο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (Σ.Δ.Π.). Το Σ.Δ.Π. είναι βασισμένο στις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές που ορίζονται από το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015. Βασική φιλοσοφία αλλά και πρωταρχικός στόχος της INFRAMILE, μέσα από την εφαρμογή του συστήματος διαχείρισης ποιότητας, αποτελεί η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και στις προσδοκίες των πελατών μας.

Βασικοί στόχοι του Σ.Δ.Π. είναι:

  • Η συνεχής βελτίωση του σχεδιασμού των συγκοινωνιακών μελετών καθώς και της συνολικής λειτουργίας του Σ.Δ.Π.
  • Η τήρηση της νομοθεσίας, των προτύπων και των κανονιστικών απαιτήσεων που διέπουν τη δραστηριότητα της Εταιρείας και ο συστηματικός έλεγχος συμμόρφωσης.
  • Η πλήρης τήρηση των συμβατικών υποχρεώσεων και εμπρόθεσμη παράδοση των μελετών στους πελάτες μας.
  • Η συνεχής ικανοποίηση των πελατών μας.

Η επίτευξη των παραπάνω καθορίζεται μέσα από τις βασικές διεργασίες του Σ.Δ.Π., οι οποίες καθορίζουν
ενέργειες όπως είναι:

  • Η συστηματική παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας του συστήματος, μέσα από τις ετήσιες ανασκοπήσεις από τη Διοίκηση, εσωτερικές επιθεωρήσεις κλπ.
  • Ο σαφής προσδιορισμός των απαιτήσεων του πελάτη.
  • Η συνεχής παρακολούθηση της επίδοσης των συνεργατών, προμηθευτών και υπεργολάβων μας.
  • Η εξασφάλιση της επάρκειας των μηχανικών της Εταιρείας μας, μέσω της συνεχούς εκπαίδευσής τους.
  • Η τεκμηριωμένη και συνεχής παρακολούθηση και μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών και η καταγραφή τυχόν υποδείξεων ή παραπόνων τους.
  • Η εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων για την αποτελεσματική λειτουργία του Σ.Δ.Π.
  • Η τεκμηριωμένη αναζήτηση αιτιών εμφάνισης προβλημάτων και αδυναμιών, ώστε να καθοριστούν και εφαρμοστούν οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες, με σκοπό την αποφυγή της επανεμφάνισής τους.
  • Η ανάλυση της επικινδυνότητας (Risk Assessment) και ο έλεγχος αποτελεσματικότητας.

Η συνολική εφαρμογή των αρχών του συστήματος εξασφαλίζεται μέσα από την συνεχή ενημέρωση και επιμόρφωση του προσωπικού και των συνεργατών σε όλα τα επίπεδα, με κύριο σκοπό την δημιουργία της σχετικής συνείδησης της συνεχούς βελτίωσης του συστήματος.

Η Διοίκηση δεσμεύεται στην πιστή τήρηση των ανωτέρω και ο Υπεύθυνος Διαχείρισης Ποιότητας στην παρακολούθηση της εφαρμογής της Πολιτικής Ποιότητας, η οποία θα ανασκοπείται ετησίως.