Transportation Infrastructure

Design, Management and Consulting

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Η εταιρεία INFRAMILE διαθέτει πολύχρονη εμπειρία στις υπηρεσίες εκπόνησης μελετών συγκοινωνιακών έργων, στις δραστηριότητες παροχής επιχειρηματικής συμβουλευτικής και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες μηχανικού.

Η συνολική λειτουργία της εταιρείας INFRAMILE διέπεται από τις αρχές που αποτυπώνονται στο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (Σ.Δ.Π.). Το Σ.Δ.Π. είναι βασισμένο στις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές που ορίζονται από το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015. Βασική φιλοσοφία αλλά και πρωταρχικός στόχος της INFRAMILE, μέσα από την εφαρμογή του συστήματος διαχείρισης ποιότητας, αποτελεί η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και στις προσδοκίες των πελατών μας.

Βασικοί στόχοι του Σ.Δ.Π. είναι:

  • Η συνεχής βελτίωση του σχεδιασμού των συγκοινωνιακών μελετών καθώς και της συνολικής λειτουργίας του Σ.Δ.Π.
  • Η τήρηση της νομοθεσίας, των προτύπων και των κανονιστικών απαιτήσεων που διέπουν τη δραστηριότητα της Εταιρείας και ο συστηματικός έλεγχος συμμόρφωσης.
  • Η πλήρης τήρηση των συμβατικών υποχρεώσεων και εμπρόθεσμη παράδοση των μελετών στους πελάτες μας.
  • Η συνεχής ικανοποίηση των πελατών μας.

Η επίτευξη των παραπάνω καθορίζεται μέσα από τις βασικές διεργασίες του Σ.Δ.Π., οι οποίες καθορίζουν
ενέργειες όπως είναι:

  • Η συστηματική παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας του συστήματος, μέσα από τις ετήσιες ανασκοπήσεις από τη Διοίκηση, εσωτερικές επιθεωρήσεις κλπ.
  • Ο σαφής προσδιορισμός των απαιτήσεων του πελάτη.
  • Η συνεχής παρακολούθηση της επίδοσης των συνεργατών, προμηθευτών και υπεργολάβων μας.
  • Η εξασφάλιση της επάρκειας των μηχανικών της Εταιρείας μας, μέσω της συνεχούς εκπαίδευσής τους.
  • Η τεκμηριωμένη και συνεχής παρακολούθηση και μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών και η καταγραφή τυχόν υποδείξεων ή παραπόνων τους.
  • Η εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων για την αποτελεσματική λειτουργία του Σ.Δ.Π.
  • Η τεκμηριωμένη αναζήτηση αιτιών εμφάνισης προβλημάτων και αδυναμιών, ώστε να καθοριστούν και εφαρμοστούν οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες, με σκοπό την αποφυγή της επανεμφάνισής τους.
  • Η ανάλυση της επικινδυνότητας (Risk Assessment) και ο έλεγχος αποτελεσματικότητας.

Η συνολική εφαρμογή των αρχών του συστήματος εξασφαλίζεται μέσα από την συνεχή ενημέρωση και επιμόρφωση του προσωπικού και των συνεργατών σε όλα τα επίπεδα, με κύριο σκοπό την δημιουργία της σχετικής συνείδησης της συνεχούς βελτίωσης του συστήματος.

Η Διοίκηση δεσμεύεται στην πιστή τήρηση των ανωτέρω και ο Υπεύθυνος Διαχείρισης Ποιότητας στην παρακολούθηση της εφαρμογής της Πολιτικής Ποιότητας, η οποία θα ανασκοπείται ετησίως.